شکستن رکورد درخواست میزبانی جام جهانی فوتسال

هشت کشور درخواست میزبانی میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 هستند که این تعداد متقاضی آمار قابل توجهی است.

شکستن رکورد در خواست میزبانی جام جهانی فوتسالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فیفا، درخواست میزبانی هشت کشور از چهار کنفدراسیون قاره ایی_آسیا، آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب، اقیانوسیه و اروپا_ واقعا قابل توجه است. این تعداد نمایانگر بیشترین تعداد پیشنهاد میزبانی برای جام جهانی فوتسال و همچنین جزو بیشترین پیشنهادها برای برگزاری یک تورنمنت فیفا محسوب می شود.

هیچ کدام از این هشت کشور تاکنون میزبانی این تورنمنت را به عهده نداشته اند،پس این جام به میزبانی یک کشور جدید برگزار می شود.

براین اساس فدراسیون های مربوطه اکنون بر روی پیشنهادهای خود کار می کنند و پیشنهادهای خود را باید تا جمعه پنجم اوت به فیفا ارائه کنند. پس از ارزیابی پیشنهادها، کشور میزبان در ماه دسامبر انتخاب می شود.

تورنمنت ۲۰۲۰ نهمین دوره از جام جهانی است که تاکنون در چهار کنفدراسیون برگزار شده است. این جام اولین بار در سال ۱۹۸۹ در هلند برگزار شد.

رکورد ۱۲۲ فدراسیون برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به رقابت پرداختند. ۲۴ تیم از سراسر جهان در این رقابتها که از ۱۰ سپتامبر تا اول اکتبر برگزار می شود، شرکت می کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار