آغاز دور پنجم مجلس خبرگان رهبری/4

آیت‌الله سلیمانی : آیت‌الله جنتی بخاطر انقلابی بودنش انتخاب شد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله جنتی بخاطر انقلابی بودنش انتخاب شد

آیت‌الله جنتی بخاطر انقلابی بودنش انتخاب شدآیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ترکیب هیئت رئیسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اعضای مجلس خبرگان بخاطر سوابق روشن آیت‌الله جنتی در انقلاب و موضع شخصی وی نسبت به حفظ نظام و حمایت از رهبری این جایگاه را به وی واگذار کردند.

وی در ادامه افزود: انتخاب آیت‌الله جنتی بعنوان رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و سالم و بدون رقابتی که در گروهی از مجموعه متداول است، شکل گرفت.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه اعضای مجلس خبرگان به دنبال هیاهوهای بیرونی نیستند، ادامه داد: براساس تکالیف شرعی، وظایف دینی و براساس برادری و اخوت این تصمیم را گرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص کاندید نشدن آیت‌الله هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مصلحت خودشان را بهتر می‌دانند و ما از وی نپرسیدیم که چرا خود را برای ریاست مجلس خبرگان کاندید نکردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گذشته این مسئولیت را داشته است و مسئولیت جدیدی برای وی نبوده است و حتما تشخیص دادند که این سنگر را یک چهره دینی دیگری برعهده بگیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار