مرادی: دلسوزان واقعی نقد سازنده داشته باشند

دونده ملی پوش دوومیدانی کشورمان گفت:انتقادها باید اصولی و بجا باشد.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی است و افرادی که انتقاد می کنند باید این را بدانند که وی تصمیم گیرنده نهایی است.
 
وی ادامه داد: باید ببینیم آن کسی که انتقاد می کند چه کسی است و چه موقعیت هایی را از دست داده است. اگر این انتقادها اصولی باشد و انتقاد در راستای پیشرفت و حمایت برای دوومیدانی باشد قابل قبول است. اگر انتقاد باعث تخریب باشد مطمئنا اخلاقی نیست و برای هیچ کس قابل قبول نخواهد بود.
 
قهرمان دوومیدانی آسیا توضیح داد: رئیس فدراسیون کارش را انجام می دهد و بطور حتم یک رئیس بیشترین تلاش را می کند تا بازدهی کارش را به نحو احسن بببیند.
 
دونده ملی پوش کشورمان بیان کرد: در شرایط موجود دوومیدانی را باید بیشتر حمایت کنیم چون پیش از المپیک است و ورزشکاران را نباید وارد حاشیه کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی خودش گفت: درحال انجام تمرینات هستم، خدا را شکر شرایط راضی کننده است، اگر مشکل خاصی پیش نیاید قول می دهم در رقابت های پیش رو سهمیه المپیک ریو را بدست آورم.
 
وی خاطر نشان کرد: من با فدراسیون تعامل دارم، حق و حقوق خود را سر موعد دریافت کرده ام و این عقیده را دارم که باید فدراسیون دوومیدانی را با وجود تمام کاستی های موجود حمایت کنیم.
 
مرادی یادآور شد: حدادی ورزشکار بزرگی است و با انتقادهایی که از وی می شود شک نداشته باشید کوچک ترین ارزشی از این ورزشکار کم نمی کند. قبلا مدال بگیران کاروان ایران در بازی های المپیک در سه رشته وزنه برداری، کشتی و تکواندو خلاصه می شدند.

در حال حاضر با توجه به مدال با ارزشی که احسان برای دوومیدانی کسب کرده است، چهارضلعی شده ایم و دوومیدانی هم به این رشته های مدال آور اضافه شده است و تنها کسی که توانسته  دوومیدانی ایران را در ادوار المپیک ها صاحب مدال خوش رنگ کند حدادی است و بااین صحبت ها نباید روحیه وی را تخریب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار