درخواست یراحی از برگزیدگان ایرانی كن/ حضور زوج «ماه عسل» در یک شب رویایی

سولماز و احسان زوج مهمان برنامه «ماه عسل» از مهمان‌های اجرای یراحی بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی یراحی خواننده پاپ و جوان كشورمان شب گذشته برای اولین بار در سال جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس برای دیدار با هواداران خود به روی صحنه رفت.
 
یراحی با آهنگ «دیدار» و با كمی تاخیر کنسرت خود را شروع  کرد و بعد از اتمام آن با سلام و احوالپرسی گرمی با طرفداران داشت و از نفس نفس زدن خود از روی شوق و علاقه نسبت به اجرا کنار آن ها داشت نوید یک شب رویایی در تهران را با اجرای پر انرژی به هوادران خود را داد.
 
 در ادامه برای افتخار آفرینی هنرمندان ایرانی و کسب جایزه از جشنواره بین المللی فیلم  کن ابراز خوشحالی کرد و امیدواری خود را برای اجرای کنسرت بعدی در حضور مهمان هایی چون اصغر فرهادی ،شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ابراز کرد.
 
 و پس از اتمام صحبت هایش آهنگ «اشک وبارون» را تقدیم به همه هنر دوستان کرد.
 
«مثل مجسمه» آهنگی بود که با احساس وانرژی خاصی اجرا شد و همخوانی خوبی موقع اجرا از سوی هواداران صورت گرفت.
 
سپس بعد از این اجرا، آهنگ عربی «علی مودک» اجرا شد که با حال و هوایی که این قطعه داشت فضای متفاوت و پر شوری را در سالن رقم زد ومورد استقبال بی نظیری از سوی حضار و هواداران قرار گرفت.
 
یراحی با اشاره به این که اولین آهنگی که من را به شما معرفی کرد این قطعه ای است كه می خواهم در ادامه اجرا كنم و پس از آن به اجرای آهنگ «من و رها کن» پرداخت و باز هم هم نوایی و زمزمه خوبی را از سوی علاقه مندان خود شاهد بود، که در ادامه اظهار کرد: که شما خیلی بهتر از خودم این آهنگ را میخوانید و این باعث افتخار من است که طرفداران ارتباط خیلی خوبی با این اهنگ برقرار کرده اند.
 
 وی پس از اجرای پرشور اهنگ «آشوب» در ادامه برنامه، این خواننده  جوان از رضا تاجبخش كه یكی از موزیسن های مطرح کشور است دعوت کرد به روی صحنه بیاید و با نواختن پیانو و هنرنمایی آن به اجرای آهنگ «امپراطور» بپردازد .
 
در بخش دیگر این برنامه به احترام وقت اذان برای دقایقی کنسرت متوقف شد و بعد ازوقفه کوتاهی که ایجاد شد یراحی به اجرای قطعات «عطر تو»، «سازش» و «سال دردم» پرداخت و در پایان این كنسرت به خاطر طولانی شدن زمان کنسرت بااجرای  آهنگ «غزال» در میان شور و شوق زیاد مخاطبان به کنسرت خود خاتمه داد.
 
گفتنی است كه امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون، آزاده نامداری و همسرش، سولماز و احسان كه زوج مهمان برنامه ماه عسل بودند از مهمان های این اجرا بودند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار