دانشگاه های غیردولتی جایگاه ویژه در فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دارند

قایم مقام موسسه اموزش عالی دانشگاه بینالود مشهد گفت: دانشگاه های غیردولتی در فعالیت های علمی و تحقیقاتی جایگاه ویژه ای را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد٬ بهزاد علیزاده در مراسم افتتاحیه اولین سمپوزیوم بین المللی بافت های فرسوده٬معماری و شهر سازی معاصر٬چالش ها و فرصت ها٬ گفت: موسسه اموزش عالی بینالود مشهد از سال گذشته میزبان برگزاری همایش های ملی و بین المللی متعددی در کشور است که سمپوزیوم بین المللی بافت های فرسوده٬معماری و شهر سازی معاصر٬چالش ها و فرصت ها ٬اولین همایش در سال جدید است.

وی با بیان اینکه برگزاری این سمپوزیوم راهگشا در عرصه ساختارهای جدید معماری و شهرسازی کلانشهر مشهد است٬گفت: بهره مندی از توان علمی اساتید مجرب داخلی و خارجی تاثیر شگرفی در ارتقا و توانمندسازی پروژه های پژوهشی ایفا می کند.

قایم مقام موسسه اموزش عالی دانشگاه بینالود مشهد خاطرنشان کرد:این موسسه یکی از دانشگاه های موثر در فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در کشور محسوب می شود.

امین علیزاده معاون اموزشی موسسه اموزش عالی بینالود هم در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم افزود: همگام با توسعه شهری باید به بافت های فرسوده شهری هم مورد توجه قرار گیرند و مطابق با طبیعت و مردم ساکن این مناطق نگه داری شوند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.