تولید بی کیفیت بلای جان تولیدکنندگان داخلی

یک تولیدکننده صنایع پتروشیمی گفت: گشودن دروازه‌های کشور به روی تولیدات نامرغوب بعد از پسابرجام، حیات سازندگان داخلی را به خطر می‌اندازد.

امیرمنصور رامین‌‌آزاد، مدیر عامل شرکت طراحی ساخت قطعات و ماشین‌آلات صنایع پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های تولیدی می‌توانند با کیفیت‌های برتر جهانی رقابت کنند و با کیفیت‌ترین محصولات را در زمینه پتروشیمی تولید نمایند.

وی در ادامه گفت: در صورت گشودن دروازه‌های کشور به سوی تولیدات نا‌مرغوب و بی‌کیفیت فقط به دلیل قیمت پایین‌تر، قطعا حیات تولیدکننده داخلی به خطر می‌افتد و ادامه بقا در بازار نا‌ممکن خواهدکرد.

امین‌آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا می توانیم در پسا‌برجام محصولات خود را به بازار‌های جهانی ارائه دهیم،گفت: ما شانس بالایی برای پیدا کردن بازارهای جدید داریم زیرا که محصولات بی‌کیفیت چینی تمام بازارها را فرا گرفته و ممکن است کیفیت بالای محصولات ما ،خارجی‌ها را تشویق به خرید از کالاهای داخلی کند.

وی با اشاره به اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در صورتیکه بخواهیم همچون کشورهایی مانند چین اقتصاد شکوفا و متعالی داشته باشیم، باید سعی کنیم فرهنگ مرزجویی در کل جامعه نهادینه شده و بهره‌وری را بالا ببریم.

 مدیر عامل شرکت طراحی ساخت قطعات و ماشین‌آلات صنایع پتروشیمی با بیان اینکه نهادینه شدن اهداف معنوی اقتصاد مقاومتی در جامعه ضروری است، بیان کرد: درخواست تولیدکنندگان از مسئولین دولتی این است که مسائل و مشکلات ما را خوب ببینند و بشنوند و راهکارهای مناسبی برای حل آن ارائه دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
تیتر این مطلب حرفهای زیادی برای گفتن داره . و یکی از دلایل مهم حمایت نکردن مردم از خرید تولیدات داخلی است.
آخرین اخبار