تشكيل تيم ويژه در فدراسيون كاراته براي بررسي اتفاقات تلخ ارمنستان

يك تيم ويژه در فدراسيون كاراته براي بررسي موضوع حضور غيرقانوني ورزشكاران ايراني در رقابت هاي MMA ارمنستان تشكيل شد.

تشكيل تيم ويژه در فدراسيون كاراته براي بررسي اتفاقات تلخ ارمنستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با دستور سيد حسن طباطبايي يك تيم ويژه براي بررسي موضوع "حضور ورزشكاران ايراني در رقابت هاي MMA ارمنستان" در فدراسيون كاراته تشكيل شد.

اين تيم ويژه متشكل از حسين نگيني مسئول هيات كاراته نيروهاي مسلح به عنوان رئيس و محمدعلي مرداني دبير فدراسيون، يوسف گرشاسبي سرپرست كميته ارزيابي عملكرد سبك هاي كاراته و مهدي كلايي مسئول حراست فدراسيون به عنوان اعضا مي باشند كه ماموريت دارند موضوع فوق را در اسرع وقت و در ابعاد مختلف مورد بررسي قرار دهند تا ضمن مشخص شدن چگونگي حضور ورزشكاران نوجوان در رقابت هاي MMA ارمنستان، با فرد يا افراد احتمالي از خانواده كاراته كه در اعزام اين ورزشكاران نقشي – ولو اندك - داشتند با قاطعيت برخورد و آنها را برای اجرای عدالت به دستگاه قضایی معرفي كنند.

همچنين به واسطه انتشار تصاويري از مجيد باغدارنيا مبني بر حضورش در رقابت هاي MMA ارمنستان، فدراسيون كاراته از امروز تمام فعاليت هاي وي در كاراته را به حالت تعليق درآورده تا پس از اعلام نتايج بررسي تيم ويژه، در خصوص جناب آقاي باغدارنيا نيز تصميم گيري شود.

طباطبايي سرپرست فدراسيون كاراته در خصوص تشكيل اين تيم ويژه عنوان داشت: همانطور كه پيش از اين نيز اعلام كرديم فدراسيون كاراته مجوزي براي حضور ورزشكاران خود در رقابت هاي MMA ارمنستان صادر نكرده زيرا فعاليت هاي اين رشته ورزشي اساسا هيچ ارتباطي با كاراته ندارد. با اين حال اهميت موضوع و اينكه ورزشكار نوجوان دختر حاضر در قفس از لباس كاراته استفاده كرده ، ما را بر آن داشت كه تيم ويژه اي در فدراسيون كاراته تشكيل دهيم تا پس از بررسي هاي كامل، نتايج را به سمع و نظر علاقه مندان به ورزش برسانيم.

وي افزود:در فضاي مجازي تصاويري مبني بر حضور احمدباغدارنيا رئيس سبك "داي دو" ايران در اين مسابقات منتشر شده است. در جلسه اي با باغدارنيا خواستار ارايه توضيحات وي شديم كه ايشان قويا نقش خود در اعزام اين ورزشكاران به ارمنستان را تكذيب كرد. از سوي ديگر پدر ورزشكار حاضر در اين مسابقات نيز در گفت و گويي صراحتا عنوان داشته كه اين ورزشكاران با هزينه شخصي خود در رقابت هاي MMA  ارمنستان حاضر شدند. با تمام اين تفاصيل به موارد مطرح شده اكتفا نكرديم و وظيفه خود دانستيم كه جهت تنوير افكار عمومي و شناسايي مسبب يا مسببان اين خطاي بزرگ، موضوع را از ابعاد مختلف مورد بررسي قرار دهيم.

طباطبايي ادامه داد: عده بسيار معدودي در ورزش هاي رزمي سوداي رسيدن به پول، ان هم از هر طريقي را در سر مي پرورانند و به همين علت نيز شاهد رخ دادن چنين اتفاقات تلخي هستيم.

سرپرست فدراسيون كاراته تصريح كرد: اين قول را مي دهم كه اگر فرد يا افرادي از خانواده كاراته در اعزام اين ورزشكاران كوچكترين نقشي داشته باشند، حتما با آنها برخورد قانوني خواهد شد.

طباطبايي در پايان خاطرنشان كرد: همچنين اين حق براي فدراسيون كاراته محفوظ است كه از فرد يا افرادي كه بدون اجازه و هماهنگي مسئولان فدراسيون، ورزشكاران را به ارمنستان اعزام و لباس كاراته را برتن اين عزيزان كردند، به مراجع قانوني شكايت كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
ارمنستان که بلا منازع و گوش به فرمان ما بود چطور اینکار رو با ما کرد خواهشا سریع رسیدگی گردد تا یابو ورشان نگیرد که آره ما هم آدم شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
لطفا عکس بهتری بگذارید خسته هم نباشید.
آخرین اخبار