حجت‌الاسلام وفا در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر؛

صدام هرگز گمان شکست خوردن نمی‌کرد

ریاست اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت:‌ ارتش، سپاه و بسیج تحت فرمان ولی فقیه هستند.

صدام هرگز گمان شکست خوردن نمی‌کرد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین وفا ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش فرهنگی ورزشی خانواده‌های نزاجا که در بوستان یاس فاطمی تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس قریب به یک ماه طول کشید اما سپاه،‌ارتش، بسیج و همه نیروهای مردمی با تمام قوا ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: خرمشهر سه بار در طول تاریخ در معرض جدایی از ایران قرار گرفته است. دشمن از زمان قاجار خواستار جدایی خرمشهر از ایران بود اما در  سال 59 دست جنایتکاران از آستین بعثی‌ها بیرون آمد و 24 کشور به یاری عراق شتافتند.

وفا اظهار داشت: رزمندگان ما با زور سر نیزه و کمک سربازان جمهوری اسلامی ایران خرمشهر را پس گرفتند. این شهر ساعت 10 صبح سوم خرداد آزاد شد اما تصمیم بر آن شد که موقعیت نیروهای خودی در شهر تثبیت شود و ساعت 4 بعدازظهر آزادی خرمشهر رسما اعلام شد.

ریاست اداره عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد:‌ارتش، سپاه، ژاندارمری، بسیج و نیروهای مردمی تحت فرمان امام یک ماه سخت را گذراندند و موفق به باز پس گیری خونین‌شهر شدند.

وفا ضمن اشاره به تله‌های کار گذاشته شده توسط بعثی‌ها در اطراف خرمشهر گفت: در اطراف خرمشهر بشکه‌های نفتی، میلگرد و سنگرهای اسرائیلی برای جلوگیری از پیشرفت رزمندگان ما ایجاد شده بود. صدام که گمان میکرد خرمشهر برای همیشه از ایران جدا شده است گفت: اگر ایران خرمشهر را بگیرد من کلید بصره را به آنها می‌دهم او هرگز گمان شکست خوردن نمی‌کرد.

انتهای پیام /
برچسب ها: وفا ، نزاجا ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار