امام جمعه زاهدان؛

فرمایش های رهبری محور عمل قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید در خصوص مسائل مختلف به‌خصوص در حوزه بین‌الملل فرمایش‌های رهبری محور عمل قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب و توجه و عمل به سخنان ایشان اظهار کرد: بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرگان ملت ایران سخنانی تعیین‌کننده و مهم و در عین حال صریح و روشن بود.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان به همه، رهنمود و ارشاد دادند و نکات حیاتی و مهمی را بیان کردند که باید آویزه گوش همه باشد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های عربستان در خصوص حج امسال و اعزام زائران ایرانی نیز گفت: بی‌کفایتی عربستان در حج پارسال و کشته شدن زائران بی‌شماری از ایران و کشورهای دیگر نشان داد که برگزاری چنین مراسم بزرگی از عهده این کشور خارج است.

وی اظهار کرد: عربستان امسال هم کارشکنی‌هایی را انجام داده و مانع از حضور ایران در حج شده که این برخلاف موازین شرعی است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که به جا آوردن فریضه حج حق کشورها و مسلمانان است، گفت: اعمال حج تمتع از جمله اعمال واجب بوده و ممانعت از آن خلاف شرع و خلاف فکر اسلامی اعم از شیعه و سنی است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: لازم است در برگزاری مناسب مناسک حج تجدیدنظر شود و باید در اداره حج بازنگری صورت گیرد، رژیم آل‌سعود کفایت و صلاحیت اداره حرمین‌شریفین را ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار