خدابنده لو:سبقت الهی،پتانسیل حضور در فینال المپیک را دارد

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت:رکوردهای سبقت الهی در مسابقات جهانی مونیخ بیسار امید وارکننده بود.

خدابنده لو: سبقت الهی پتانسیل حضور در فینال المپیک را داردسکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده مسابقات جام حذفی فردا بسته و تکلیف قهرمان این جام از بین دو تیم اس بیان کرد: مسابقات مونیخ در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شرکت کننده ها ی بیشتری نسبت به مسابقات برزیل شرکت کردند .

وی افزود : این مسابقات فرصت خوبی برای تیراندازان بود تا رقبایشان در المپیک را بیشتربشناسند چون تیراندازان المپیکی و رکود داران تیرادازی در این مسابقات حضور داشتند.

خدابنده لو ادامه داد : سبقت الهی با اینکه سومین مسابقات جهانی را تجربه می کند و نسبت به دیگر تیراندازان از تجربه کمتری داشت رکوردهای بسیار خوبی زد عملکردشان  در تپانچه بادی و 25 متر بسیار امید وار کننده بود .

سرمربی تیم ملی تصریح کرد : سبقت الهی در این مسابقه با سلاح جدید تیر زد اما نتوانستیم سلاح مورد نظر او را تهیه کنیم تا برای المپیک تمرینات بهتری انجام دهد .

وی افزود :  19 خرداد ماه تورنمنت فرانسه را در پیش داریم که فقط تیراندازان المپیکی شرکت می کنند علاوه بر این پایان همین ماه نیز رقابت های آذربایجان نیزآغاز می شود اما به دلیل تداخل با تورنمنت فرانسه تیر اندازان المپیکی شرکت نمی کنند اما تیراندازان  دیگر می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

وی درپایان تصریح کرد : سبقت الهی اگر با همین آمادگی تمرینات را ادامه دهد شانس بسیار بالایی برای حضور در فینال مسابقات المپیک را دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار