ستاره لهستانی به آسمان پر فروغ کهکشانی ها پیوست

رابرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی لهستان در ترکیب شاگردان زی زو قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اشپیگل

مدیر برنامه روبرت لواندوفسکی فاش کرده است که طی هفته های اخیر با سران رئال مادرید مذاکره کرده است. موضوع انتقال مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که با زدن ۳۰ گل در این فصل، وضعیت خوبی را دنبال می کند، پس از عدم توافق با باواریایی ها بر سر تمدید قرارداد در ماه آوریل، به یکی از خبرهای داغ نقل و انتقالات تبدیل شده است.

در همین راستا، چزاری کوشارسکی، مدیر برنامه لواندوفسکی در این باره گفت:رئال مادرید از چند هفته قبل با ما تماس گرفت و من و موکلم به تک تک حرف های آنها گوش کردیم. رئال مادرید باشگاه بزرگ و هیجان انگیزی است. به بایرن مونیخ اطلاع دادیم که با رئالی ها مذاکره کرده ایم. قرارداد ها در فوتبال خیلی هم مقدس نیستند. چه شما خوشتان بیاید و چه نه، این حقیقت است. برخی مواقع شما باید با خود فکر کنید که آیا امتحان کردن یک انگیزش جدید، کار درستی است.  

در حالی که سه سال از قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ باقی مانده است، هر پیشنهادی برای انتقال وی باید حداقل ارزشی بیش از 65 میلیون یورو داشته باشد. مطبوعات آلمانی می گویند رئالی ها پیشنهادی ۶ ساله و با حقوقی ۲۵ میلیون یورویی به لواندوفسکی پیشنهاد داده اند. لوا از بایرن ۱۰ میلیون یورو حقوق می گیرد.


انتهای پیام
برچسب ها: لواندوفسکی ، سیتی ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار