دبلیو‌ان‌دی: کارشناس کابینه اوباما در حوزه ایران، از وجود "کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل" بی اطلاع است

به نوشته دبلیو‌ان‌دی: باراک اوباما فردی را به عنوان کارشناس ایران انتخاب کرده که از سیاست های تهران در خاورمیانه بی اطلاع است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبلیو‌ان‌دی؛ در یکی از آخرین جلسات کابینه اوباما با نمایندگان آمریکایی، مشخص شد کارشناس امور ایران از وجود "کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل" کاملا بی اطلاع است.

"مارک میدوز"، نماینده ایالت کارولینای شمالی، از مسئول اجرای توافقنامه هسته ای ایران پرسید: آیا شما حاضر هستید به تمام ایالت ها نامه ای بنویسید و خواستار مخالفت آن ها با کمپین ضد اسرائیلی "بی‌دی‌اس" شوید؟

این سوال پس از این مطرح شد که دولت آمریکا مدتی پیش به کل ایالت ها نامه ای فرستاد و از آن ها درخواست کرد همکاری های اقتصادی خود را با ایران گسترش دهند.

استفان مول در پاسخ گفت: ببخشید، کمپین بی‌دی‌اس؟ من مطمئن نیستم این چه کمپینی است.

"کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل" (بی‌دی‌اس) تاکنون در بسیاری از کشورهای جهان در مخالفت با جنایت های اسرائیل فعال شده است و موفق شده حامیان فراوانی به دست آورد.

در ادامه این جلسه که در راستای بحث در خصوص سیاست های دولت آمریکا تشکیل شده بود، پرسش هایی درباره توافق هسته ای و اجرای آن نیز مطرح شد.

در بخشی از جلسه، یک نماینده آمریکایی به ارسال نامه اخیر دولت اوباما به ایالت های کشور انتقاد و اظهار کرد این نامه بیش از اندازه به حمایت از ایران پرداخته است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار