اصفهان؛

تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نایب قهرمان شد

تيم واليبال بانوان دانشگاه علوم پزشكي كاشان در مسابقات المپياد ورزشي كاركنان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به مقام نايب قهرماني رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تيم واليبال بانوان دانشگاه با شكست مقابل تيم دانشگاه علوم پزشكي اصفهان در بازي فينال این مقام  را کسب کرد.
برپایه این گزارش، تيم بانوان دانشگاه علوم پزشكي كاشان در اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر و با نتايج 25 بر 14 و 25 بر 19  بازي را به تيم دانشگاه علوم پزشكي اصفهان واگذار كرد و به مقام نايب قهرماني رسيد و تيم دانشگاه علوم پزشكي اصفهان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
این گزارش حاکیست: تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی شيراز نيز با پيروزي مقابل رفسنجان مقام سوم اين مسابقات را به خود اختصاص داد.  
ریاست دانشگاه کسب این موفقیت را به سرپرست، مربی و بازیکنان تيم بانوان دانشگاه علوم پزشكي كاشان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است معصومه گندمی، زهره عابدی، الهه لامع، محبوبه زمانی، لیلا یزدان نیا، لیلا داروغه، لیلا سحرخوان، عفت عبدالرحمان، مهدیه صابری، فاطمه آبادیان و طیبه اربابی به مربیگری زهرا جعفرزاده اعضای تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان را تشکیل می دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.