بجنورد؛

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در بجنورد

نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه ای فردا در بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان شمالی گفت: نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه ای از فردا 9 لغایت13 خرداد ماه در بجنورد برگزار می‌شود.

امین قربانی گفت: این نمایشگاه به مدت 5 روز از ساعت 16 الی 22در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان شمالی در جاده ارکان بجنورد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه ای و مبلمان شهری و تجهیزات پارکی در 95 غرفه با عرضه انواع گل های آپارتمانی ، گل های آفریقایی ، کاکتوس و گل رز و ... از استان های خراسان شمالی ،خراسان رضوی ، گلستان ،مازندران ،فارس ، البرز ،تهران و گیلان در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

قربانی هدف از برگزاری نمایشگاه گل وگیاه را ایجاد شادابی و نشاط بخشی به شهر و نیز تاثیرات آن بر زندگی شهروندان و حمایت از تولید کنندگان داخلی و ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردهای این حوزه توصیف نمود.

سرپرست اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان شمالی تصریح کرد : در حاشیه نمایشگاه تجهیزات مورد نیاز برای تولید و پرورش انواع گل و گیاه نیز عرضه می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.