اصفهان؛

پوشش 4 میلیون و 600 هزار خط تلفن همراه در استان اصفهان

شرکت مخابرات استان اصفهان 2 میلیون و 400 هزار خط تلفن ثابت، 4 میلیون و 600 هزار خط تلفن همراه و 800 هزار مشترک اینترنتی را پوشش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: ارتباطات به عنوان صنعتی است که تمام شئونات زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و جمعیتی بالغ بر 20 میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی در ایران وجود دارد.

حسین کشایی افزود: در سال 1388 شرکت مخابرات کشور به بخش غیردولتی واگذار شد و به عنوان یک بخش خصوصی به فعالیت‌های خود ادامه داد که با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان توسعه شبکه مخابراتی در تمام ‌نقاط استان اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و ارتقای سیستم‌ها و خدمات مخابراتی به مردم تاکید کرد: درصدد هستیم تا در سال جاری پوشش مخابراتی موبایل نسل 4 را در اختیار مردم قرار دهیم، چراکه شهروندان روز به روز نیازمند سرویس‌های مخابراتی جدید هستند تا بتوانند تکنولوژی‌های نو را به کار گیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: ما هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم باشیم، چراکه کارهای اجرایی در بخش مخابرات بسیار پرهزینه، پیچیده و زمان‌بر است و در هفته گذشته با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، 1031 پروژه مخابراتی با اعتبار 118 میلیارد تومان افتتاح شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار