ریاض مالکی گفت کشورش خواهان مذاکرات صلحی به مانند گفتگوهای هسته ای ایران است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت کشورش خواستار مذاکرات صلحی مانند گفتگوهای 5+1 با ایران است.

وی روز گذشته در حاشیه نشست وزرای خارجه عرب در قاهره تأکید کرد ضرورت دارد نشست صلح پاریس در اوایل ماه آینده به مذاکراتی به مانند گفتگوهای 5+1 با ایران منجر شود.

وزیر امور خارجه فلسطین همچنین تصریح کرد طرف فلسطینی با پیشنهادهای فرانسه همکاری دارد.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
توروخدا نیگاه کنید و ببینید اینا چقدر پخمه هستن، این تازه وزیرخارجه محمودعباسه اینطوری تحلیل داره، بیخودنیست که فلسطین تاحالا نتونسته حقشو بگیره و بر دشمن صهیونیستی پیروزبشه، واقعا رام ا... و محمودعباس میخوان با صهیونیستهای اشغالگر مذاکره کنن؟یعنی اونا رو به رسمیت میشناسند؟1+5 چه ربطی به مسئله فلسطین داره؟ این کجا و آن کجا؟مگه ما تاوقتی بخشهایی ازکشورمون دراشغال صدام حسین بود با اونا مذاکره کردیم؟اشغالگر باید خارج بشه بعدمذاکره انجام بدن، ای خاک برسر این بی مغزهای کمونیست محمودعباس که سراسر خیانت و جنایت هستند. دیدیم با بشاراسد چه معامله ای کردند، اردوگاه یرموک که سالهادرخاک سوریه به فلسطینیان آواره خدمات داد و پناه داد آخرش شدند تروریستهای تکفیری،این تروریستها همشون طرفدارمحمودعباس هستند، طرفدارسعدحریری و حکام سعودی و قطر و امارات هستند، صهیونیستها هم که الآن خیالشون راحته.
آخرین اخبار