اعلام حمایت شماری از نهاد های فرهنگی از پلیس ملی

کانون هنری- اجتماعی ققنوس و پرورشگاه میهن نوین از نهاد های فرهنگی به همکاری تسهیلاتی رادیو پلیس با راه اندازی برنامه هنری، از پلیس ملی کشور اعلام حمایت کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،این نهاد ها با برگزاری یک برنامه هنری، تحت عنوان «شهروند و پلیس به روایت تصویر» که در آن همکاری متقابل مردم و نیروهای پلیس با هنر نقاشی و رسامی به تصویر کشیده شده بود، حمایت خود را از نیروهای پولیس اعلام کردند.

آنان راه اندازی چنین برنامه ها را گامی در جهت نزدیکی مردم با پلیس و تشویق نیروهای پلیس برای خدمت گزاری بیشتر به مردم عنوان کردند.

این برنامه با حضور شماری از اعضای شورای ملی، مسئولان نهاد های امنیتی، اعضای جامعه مدنی، نمایندگان نهاد های رسانه یی و فرهنگی برگزارش و در آن پیرامون اهمیت همکاری متقابل مردم و پلیس صحبت شد.

در همین حال، «صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت امور داخله، ضمن قدردانی از نهاد های یاد شده بابت حمایت شان از نیروهای پلیس، گفت که نیروهای پلیس ملی در گذشته نیز بار ها مورد حمایت مردم و نهاد های مدنی و فرهنگی کشور قرار گرفته و نقش این حمایت ها در تقویت روحیه نیروهای پلیس ملی بسیار با اهمیت تلقی می شود
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.