قزوين؛

دستگيری باند سرقت از صندوق های صدقات

اعضا باند سرقت از صندوق های صدقات در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛  فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به دنبال وقوع سرقت سریالی از صندوق های صدقات سطح استان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آوج و شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی ویژه موضوع را بررسی و در دستور کار خود قرار دادند.

سردار مهدی محمودی ادامه داد:  این ماموران با تحقیقات گسترده اطلاعاتی  یک باند ۳ الی ۵ نفره سرقت صندوق های صدقات که با یک دستگاه سواری پیکان اقدام به سرقت می کردند را مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: سارقان که با تهیه ابزار ویژه سرقت ، در کوتاه ترین زمان، مبالغ موجود در صندوق صدقات را به سرقت می بردند در اقدام غافلگیرانه پلیس قزوین در شهرستان کرج در منزل خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازرسی از منزل سارقان، تعدادی ابزار آلات مخصوص باز نمودن صندوق صدقات و مقدار قابل توجهی اسکناس های کهنه و سکه مربوط به صدقات کشف و ضبط شد.

سردار محمودی بیان کرد: سارقان در بازجویی فنی ماموران پلیس آگاهی استان قزوین به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت های متعدد در شهرستان های استان قزوین و سایر استان های همجوار اعتراف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: این ماموران که در ادامه بازجویی از سارقان تاکنون به هویت دو همدست دیگر سارقان پی برده اند به تحقیقات خود در تکمیل این پرونده ادامه می دهند.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.