«آسمان» در ارتباط با «شهید سهیلیان» نوشته‌ شده است؛ شهیدی که در اوایل انقلاب با شهید شیرودی و شهید کشوری دوست و همراه بود.

راضیه تجار، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتشار  اثر جدید خود گفت: شماره 6 کتابم از سری کتاب‌های روایت فتح با عنوان «آسمان» را در ارتباط با «شهید سهیلیان» نوشته‌ام. وی از افرادی است که در اوایل انقلاب با «شهید شیرودی» و «شهید کشوری» دوست و همراه بود. متاسفانه تا کنون کتابی درباره وی منتشر نشده است.

وی افزود: متاسفانه تا قبل از انتشار کتاب «آسمان» کتابی درباره «شهید سهیلیان» نوشته نشده بود. به این دلیل به سراغ نگارش این کتاب درباره این شهید رفتم که قبل از آن  کتابی پیرامون «شهید کشوری» از دوستان وی و «شهید بابایی» نوشته بودم. کتاب «آسمان» توسط انتشارات روایت فتح منتشر و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.

این نویسنده با اشاره به شیوه نگارش کتاب خود اظهار داشت: کتاب «آسمان» را از نگاه و دیدگاه همسر وی نوشته‌ام. یعنی در واقع نیمه دیگر وجودی شهید است که وقایع زندگی وی را بیان می‌کند و از تمام لحظات زندگی «شهید سهیلیان» سخن می‌گوید. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار