همدان؛

همدان کراکی ندارد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: مصرف کراک در همدان به صفر رسیده و همدان کراکی ندارد.

همدان کراکی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛هادی قزوینه با اشاره به اینکه بااقدام پیشگیرانه وآگاه سازی مردم از ضررهای مصرف این مواد مخدر در همدان افزود: کشیدن کراک کوکائین، خطر بیشتری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت، چراکه معمولا آن را با سایر مواد ترکیب می کنند و این ناخالصی های موجود به هنگام سوختن می تواند دودهای سمی تولید کرده و خطرات زیادی برای فرد به همراه داشته باشد.


وی با بیان اینکه ابتلای افراد به مواد مخدر واثرات سوء آن در جامعه  یک مشکل جهانی است ادامه داد: مصرف مواد مخدر در جامعه روبه کاهش است و بیشتر بسوی مواد مخدر صنعتی روی آوردند که متاسفانه تاثیر ویرانگری بر مغز وسیستم های عصبی انسان دارد بطوری که جان افراد مصرف کننده را به خطر می افتد.

قزوینه به عمده دلایل مصرف صفر این مواد مخدر در همدان اشاره واظهار داشت: تاثیر بسیار منفی در ساختار فیزیکی و جسمی شخص مصرف کننده، وجود ناخالصی زیاد درشکل گیری این مواد، اقدامات پیشگیرانه وآگاه سازی مردم توسط دستگاه های مربوطه از جمله صداوسیما، آموزش وپرورش و برگزاری همایش ها ی تهدیدات وآسیب های کراک و انتقال آن از مهمترین عوامل رسیدن این مواد به در جه صفر در همدان است.

رییس پلیس مواد مخدر استان افزود: تلاش میکنیم با گام های بعدی بتوانیم معضل اعتیاد ومصرف مواد مخدر درهمدان راکاهش وبه صفر برسانیم.

انتهای پیام/ ج


برچسب ها: همدان ، مواد مخدر ، کراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.