تابستان فصل گرما ،فصل میوه های متنوع

فصل گرما بازار پرمیشه از میوه هایی که هرچند اندازشون کوچیکه اما این میوه ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند.

تابستان فصل گرما ،فصل میوه های متنوع به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گرما فصل میوه هایی متنوع و خوشمزه است همونطور که بچه ها می گن وقتی که تابستون می رسه میوه هایی مثل زردآلو،گیلاس و توت فرنگی به بازار میاد،تابستان که میشه همه میوه هارو دوست داریم بخصوص زردآلو رو
در روزهایی که هوا گرمه نیاز بدن به آب و املاح و ویتامین ها بیشتر میشه که با خوردن میوه های آبدار و شیرین مثل هندوانه و خربزه و طالبی علاوه بر تامین نیاز ویتامین های بدن می توانیم تشنگیمون رو هم برطرف کنیم.

به گفته دکتر تغذیه ،به خاطر اینکه محتوی آب زیادی هستند می توانند بخشی از کم آبی را که در فصل گرم در مناطق گرمسیر ممکن ایجاد بشه از بین ببرد.

دکتر کاراندیش گفت:تا آنجایی که ممکن است از خود میوه ها استفاده کنیم و اگه نیاز باشه به دلایل مختلف از آب میوه ها به صورت طبیعی  استفاده بشه و تا جایی که ممکن است تفاله میوه ها یعنی آن بخشی که فیبر میوه ها را تشکیل میدهد و بسیار مفید هستند آنها را دور نندازیم و ازآن ها استفاده شود.

میوه ها از نطر داشتن ویتامین و املاح با هم متفاوت هستند پس باید سعی کنیم تنوع را در انتخاب نوع میوه ها رعایت کنیم.

انتهای پیام/س
 
 
برچسب ها: تابستان ، گرما ، میوه ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.