ستاره تیم ملی آلمان در ایران

مولر ستاره تیم ملی اسکیت آلمان به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به ایران می آید.

ستاره تیم ملی آلمان در ایرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی اسکیت در  رده سنی جوانان و بزرگسالان در 2 بخش بانوان و آقایان به میزبانی ایتالیا برگزار می شود.
مرحله پایانی اردو تیم ملی اسکیت هاکی از9الی 14 خرداد در تبریز انجام می شود.آذربایجان شرقی زمین استانداردبا کفپوشی به ابعاد 30در60 وجود دارد،که برای تمرینات ملی پوشان بسیار مناسب است.

در این مرحله از اردو از سرمربی آلمانی کریستین مولر تیم ملی این لاین اسکیت هاکی دعوت شده تا اعزام به مسابقات جهانی ملی پوشان را همراهی نماید.

مسابقات تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان در بخش آقایان برای سومین حضور خود و تیم ملی اسکیت هاکی  بانوان برای نخستین حضور خود عازم این دوره رقابت ها می شوند. در این مسابقات 72 تیم از 31 کشور جهان  در مجموع 1500 اسکیت باز حضور دارند . رقابت های جهانی اسکیت هاکی 2016  به میزبانی  آسیاگو و روانا ایتالیا برگزار می شود.
تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان با حضور در رقابت های آسیایی تاکنون مقام های دوم وسوم آسیا و در بخش بانوان در سالهای حضور خود مقام سومی این رقابت ها را د ر کارنامه خود دارد.
در بخش اول بانوان ملی پوشان کشورمان  طی روزهای 20 الی 27خرداد ودر بخش  آقایان از  28 خرداد ،عازم این رقابت ها می شوند. ملی پوشان اسکیت هاکی بانوان و آقایان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مربیان تیم ملی هاکی تا اعزام به مسابقات جهانی به تمرینات آمادگی خود می پردازند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار