سعیدی:

کاپ آسیایی را در دو ماده تجربه می کنم

ملی پوش رویینگ قایقرانی گفت: در مسابقات کاپ آسیایی به رقابت در دو ماده هزار و پانصد متر خواهم پرداخت.

کاپ آسیایی را در دو ماده تجربه می کنمسیاوش سعیدی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:ده روز است که با سرمربی افشین فرزام و مربی محمد عسگری و کمک مربی سعید خزائلی برای حضور در کاپ آسیایی آماده می شویم.مسابقات کاپ 15 و 16 خرداد برگزار می شود.به این منظور باید تمام توانمان را به کار گیریم.

وی افزود:سه ماه است که برای مسافت هزار متر و 500 متر تمرین نکرده ام اما شرایط جسمی خوبی دارم.البته تیم های کشورهای دیگر نیز با شرایط ایده آل خواهند آمد.تیم های رویینگ 7 کشور برای رقابت در این کاپ به ایران می آیند.اما تیم ملی قزاقستان ،عراق، اندونزی و کره شمالی از شرایط خوبی برای شرکت در رقابت ها برخوردارند.

سعیدی در ادامه بیان کرد: من در دو ماده هزار متر و پانصد متر سنگین وزن به رقابت می پردازم.تمرینات بسیار فشرده ،سخت و موثر است.ماده های هزار متر و 500 متر را شرکت خواهم کرد.تمرینات در این مدت بسیار سخت و فشرده است اما نتیجه موثری هم داشت.در روز 4 ساعت تمرین می کنم اما فشار تمرینات و تست گیری ها بیشتر است.

وی در خصوص اهداف آینده اش توضیح داد: هدفم حضور در مسابقات آسیایی در درجه اول سپس بازی های آسیایی جاکارتا 2018 است.اگر بیوانم در آنها شرکت کنم. تمام تلاشم بر این است که به نتیجه ارزنده برسم. 



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار