بهناز قدس، ملی پوش وودبال ایران، با پایان دور اول رقابت‌های جهانی کره جنوبی طلایی شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   دور دوم از رویدادهای مسابقات جهانی وودبال، با حضور کلیه تیمهای شرکت کننده برگزار شد و تیم ملی وودبال کشورمان با ترکیب ٧ بازیکن در ادامه دور نخست مسابقات در دو بخش زنان و مردان با سایر تیمها به رقابت پرداخت.
بهناز قدس، ملی پوش ارزنده ی وودبال کشورو استان سمنان ، در دور نخست مسابقات موفق به ثبت ضربه گیت این وان و کسب مدال طلا در بخش انفرادی بانوان شد و لقب بازیکن فنی را گرفت.

تیم دوبل ضربه ای مردان متشکل از شهرام عسکری و رضاپورحسینی با ثبت امتیاز عالی 49 در دور نخست در جایگاه دوم این رقابتها قرار دارد و پس از برگزاری دور دوم این رده، رتبه بندی ملی پوشان ایران در این قسمت مشخص خواهد شد.

خاطرنشان می سازد دو ملی پوش پرتلاش وودبال کشور در بخش انفرادی نیز موفق به ثبت امتیازات 48 توسط رضا پورحسینی و 55 توسط شهرام عسکری در دور نخست شدند که کسب این امتیازات برای تیم ملی وودبال بی سابقه بوده است.

مسابقات جهانی وودبال امروز اخرین راند و دور نهایی خود را در بخشهای انفرادی اقایان و دوبل میدانی بانوان و اقایان پشت سرخواهد گذاشت.

در تیم ملی وودبال ایران دو بازیکن خوش آتیه سمنانی به نامهای محمدرضا فغانی و بهناز قدس حضور دارند.
رشته وودبال متشکل از 12 زمین با ابعاد مختلف است که در انتهای هر یک از آن ها یک دروازه وجود دارد و هر تیم یا ورزشکاری که بتواند با کمترین ضربات زمین را طی و توپ را از خط دروازه بگذراند برنده خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار