کمربند سبزوار 120 میلیارد تومان هزینه دارد

کمربند سبزوار به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون تنها 25 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شهردار سبزوار در بازدید از کمربند سبزوار در قطعه شمال این طرح گفت: تاکنون 25 میلیارد تومان برای احداث کمربند سبزوار هزینه شده و سال گذشته قطعه شرق این کمربند با عنوان هشت بهشت با 3 کیلومتر طول و پهنای 210 متر باند به بهره برداری رسید.
طالبی با بیان اینکه تاکنون ریالی از اعتبارات دولتی به این طرح بزرگ اختصاص نیافته است گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به سبزوار وی قول مساعدت برای ادامه این طرح بزرگ شهری را دادند که متاسفانه با وجود پیگیری های زیاد جوابی از سوی وزارت خانه و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی داده نشده است.

وی تکمیل قطعات شمال و شمال غرب این کمربند و دو تقاطع هم سطح و غیر هم سطح در مسیر جاده قوچان و در بولوار توحید شهر را نیازمند اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری دولت کمربند سبزوار در دو قطعه باقی مانده تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون شهرسازی شهرداری سبزوار نیز طول کمربند سبزوار را 10 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در راستای ابلاغ طرح جامع شهرسبزوار سال 91 به شهرداری ما مکلف به اجرای کمربند محیطی برای مشخص شدن محدوده های جدید شهری شدیم و ساخت این کمربند را در 3 قطعه از سال 93 شروع نمودیم .

احمدی کنترل و هدایت ترافیک شهری جلوگیری از حاشیه نشینی و خرید و فروش اراضی غیر مجاز واقع در حاشیه شهر و دسترسی آسان اهالی شهرک توحید سبزوار به نقاط مختلف شهر را از جمله مزیت های کمربند سبزوار عنوان کرد و گفت: طبق بررسی های انجام شده با تکمیل این طرح در پایان امسال در مصرف سوخت سالانه بیش از 2 میلیارد تومان صرفه جویی می شود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.