بندرعباس؛

امر به معروف و نهی از منکر باید زیبا ترسیم شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مبلغان برای موثر واقع شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید آنرا زیبا ترسیم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، اهتمام به این دو فیضه را زمینه ساز پیشرفت و رفع نواقص در جامعه عنوان کرد.
وی افزود: امروزه به دلیل تسری فرهنگ غرب و رواج  فردیت گرایی  بینش برخی افراد جامعه نسبت به این فریضه مهم الهی  منفی  شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر استفاده از همه توان برای حذف منکرات از بدنه جامعه و ترویج معروفات گفت: امروز بازسازی و ترسیم چهره زیبای امر به معروف و نهی از منکر ، ارائه تعریف صحیح و آسیب شناسی این موضوع مهمترین وظیفه  است.
رئيس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر هرمزگان هم در این نشست با اشاره به جمع آوری و احصاء 700 مصداق امر به معروف و نهی از منکر در طرح بررسی و آسیب شناسی گفت: در این طرح عدم مسئولیت پذیری  برخی دستگاه های دولتی، اعتیاد، مشروبات الکلی، تکدی گری، دستفروشی، کودکان کار و احساس نا امنی در بین مردم از مهمترین عوامل بی تفاوتی مردم نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر شناخته شده است.
حجت‌الاسلام اسماعيلي با اشاره به بخش نامه و دستور العمل های امسال افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر هر 6 ماه یک بار مورد  ارزیابی قرار می گیرد.
در پایان این نشست از مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.