حمایت کاپیتان تری از مورینیو

کاپیتان تیم فوتبال چلسی از سر مربی پیشین خود برای موفقیت در منچستریونایتد حمایت کرد.

حمایت کاپیتان تری از مورینیوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جان تری کاپیتان چلسی انتصاب خوزه مورینیو در منچستر یونایتد  را به عنوان "خبری فوق العاده" برای این باشگاه توصیف  و از او برای موفقیت در این تیم حمایت کرد.
تری  در دو دوره به مدت پنج سال زیر نظر مورینیو کار کرده است، که دومی در ماه دسامبر زمانی که مربی پرتغالی در نیمه راه اخراج شد، به پایان رسید .

مورینیو53  ساله هفته گذشته رسما به جای لوئیس فان خال به عنوان سرمربی یونایتد منصوب شد.

تری اذعان کرده است که او می خواست مورینیو چلسی  را در شرایط بهتری  ترک می کرد، اما از سرمربی سابق خود برای موفقیت در اولدترافورد حمایت کرده است.

تری به اسکای نیوز گفت: " این خبری فوق العاده برای یونایتد است، من مطمئن هستم که طرفداران و بازیکنان منچستریونایتد از این خبر خوشحال خواهند شد.

 من قبلا چندین بار گفته ام  ، او بهترین مربی است که من تاکنون با او کار کرده ام . نحوه  پایان کار او امسال در چلسی شرم آور است، اما من برای او آرزوی موفقیت می کنم چون او مربی بزرگ و همینطور فرد بزرگی است ، من مطمئن هستم او برای منچستر یونایتد عالی خواهد بود.

مطمئن هستم که او به خوبی با امثال رایان گیگز کنار خواهد آمد، امیدوارم گیگز بماند و در کنار این تیم از او حمایت کند. من در تیم های قبلی برابر خوزه قرارگرفته ام ،مطمئنا وقتی او به استمفوردبریج برگردد مورد استقبال خوبی قرار خواهد گرفت. 



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار