واحد توليدی قطعات صنعتی پيمان پرس در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز با حضور معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

افتتاح واحد تولید قطعات صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت در حاشيه بهره برداري از اين طرح گفت: 36 طرح بزرگ صنعتي با اشتغال زايي مناسب در کشور در حال راه اندازي است که اين کارخانه يکي از اين طرحهاي مهم است.

علي يزداني در خصوص راه اندازي واحد هاي کوچک صنعتي در کشور افزود: 185 هزار واحد صنعتي در راستاي اقتصاد مقاومتي در کشور در حال ساخت و راه اندازي است.

مديرعامل شرکت هاي شهرک هاي صنعتي خوزستان اظهار کرد: اين واحد در زميني به مساحت 11 هزار مترمربع و با اعتباري بالغ بر 60 هزار ميليون  ريال و ظرفيت اسمي دو هزار تن، بيش از 130 فرصت شغلي ايجاد مي کند.

اخلاق محمديان افزود: ميزان سرمايه گذاري در اين شرکت شش ميليارد ريال است و مبلغ يک ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات بانکي دريافت کرده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين صبح امروز از کارخانه فولاد آتيه خليج فارس در شهرک صنعتي شماره 5 اهواز بازديد کرد. اين کارخانه با ظرفيت 400 هزار تن در سال بيش از 1000 فرصت شغلي ايجاد مي کند.

اقاي يزداني  در سفر يکروزه خود به خوزستان صبح امروز از شهرک صنعتي شماره سه و گنج اهواز ديدن کرد و قرار است در نشست اقتصاد مقاومتي در محل استانداري خوزستان حضور يابد.

وي همچنين ظهر امروز به شهرستان هاي آبادان و خرمشهر سفر مي کند و از شهرک هاي صنعتي اين دو شهرستان ديدن، و دو واحد توليدي را در آبادان کلنگ زني خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.