گزارش/

چه کسی از اعتبارنامه «مینو خالقی» خبر دارد؟

پس از گذشت 4 روز از آغار به کار مجلس دهم بررسی اعتبارنامه مینو خالقی همچنان تیتر یک برخی رسانه ها است.

چه کسی از اعتبارنامه مینو خالقی خبر دارد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای بسیاری از زمان انتشار عکسهای منتسب به سومین منتخب اصفهان می‌گذرد.اتفاقی که روزی به رقبای اصولگرا نسبت داده شد و روزی دیگر به رقیبهای اصلاح طلب.

در اولین روز از آغاز به کار مجلس دهم، وزیر کشور پشت تریبون سبز رنگ بهارستان اعلام کرد که مسئله را به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده است و امروز پس از بررسی اعتبارنامه ها جای نام خالی مینو خالقی به چشم می خورد، شخصی که راه یافتن یا نیافتنش به مجلس تیتر داغ بسیاری از رسانه ها شده است.

بر اساس برخی خبرهای منتشر شده که خیلی هم موثق نبود، اعتبار نامه منتخبان مردم اصفهان از جمله مینو خالقی به شعبه 2 سپرده شده است.


در این زمینه هادی بهادری منتخب مردم ارومیه و عضو شعبه 2 در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون چیزی به دست نمایندگان این شعبه نرسیده است.

در پی پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران و تماس های حاصله با اعضای این شعبه عباسعلی پور بافرانی نماینده مردم اصفهان و عضو شعبه 2 مجلس با اظهار بی اطلاعی در این باره اظهار داشت: اعضای شعبه قرار گذاشتند که این موضوعات یا از طریق رئیس شعبه و یا از طریق سخنگو به اطلاع رسانه ها برسد.

در نهایت طی تماس حاصل شده با محمد باقر عبادی سخنگوی شعبه مذکور وی ضمن کذب دانستن این خبر که اعتبارنامه مینو خالقی به شعبه 2 ارسال شده است گفت: اعتبارنامه مینو خالقی ابتدا باید به تأیید شورای نگهبان برسد تا به مجلس ارسال شود. خبری که مبنی بر ارسال اعتبارنامه این خانم در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است صد درصد نادرست و کذب است.

حالا باید منتظر ماند پس از کش مکش های فراوان میان وزارت کشور، شورای نگهبان و مجلس در نهایت چه کسی بر صندلی خالی سومین منتخب مردم اصفهان تکیه خواهد زد؟

انتهای پیام/

 


برچسب ها: خالقی ، اعتبارنامه ، شعبه2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار