برگزاری دوره های امداد و کمک های اولیه ویژه جوانان مه ولات

سرپرست جمعیت هلال احمر مه ولات از برگزاری 3 دوره امداد و کمک های اولیه با حضور 65 نفر از جوانان این شهرستان به طور همزمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد امانی گفت: این دوره با همت آموزش و پژوهش شعبه هلال احمر به صورت همزمان در روستاهای حسن آباد و عبدل آباد و سطح شهرستان مه ولات برگزار می شود.

وی افزود: این دوره ها که با استقبال چشم گیر جوانان شهرستان روبه رو شده است سر فصل هایی مانند cpr، ارزیابی، پانسمان، بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم و… توسط مربیان مجرب شعبه آموزش داده میشود .

سرپرست جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: کلاس های امداد و کمک های اولیه هلال احمر به مدت ۳۵ ساعت و مهارت های داوطلبی که آشنایی با هلال احمر و نهضت صلیب سرخ است به مدت ۱۰ساعت به صورت کاملا رایگان آموزش داده می شود.

محمد امانی ضمن دعوت کلیه آحاد مردم به حضور در کلاس های امداد و کمک های اولیه تصریح کرد: باتوجه به بروز تصادفات و حوادثی که در زندگی خصوصی و اجتماعی رخ می دهد و یک امر غیر قابل اجتناب می باشد وشعار هلال احمر”هر خانواده ایرانی یک امدادگر” فراگیری مفاهیم امدادی لازمه زندگی ما می باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.