جمع بندی اعضای هیئت مدیره استقلال روی یک گزینه

سرمربی گری منصوریان فردا قطعی می شود

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای انتخاب علی رضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت به جمع بندی رسیده اند.

سرمربی گری منصوریان فردا قطعی می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مقداد نجف نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال لحظاتی پیش در گفتگو با رادیو جوان درباره انتخاب سرمربی این تیم در لیگ شانزدهم صحبت هایی را مطرح و از شانس بالای علی رضا منصوریان برای نشستن روی نیمکت آبی ها خبر داد.

وی در این گفت و گوی رادیویی اظهار کرد:  در جلسه امروز هیئت مدیره برنامه علیرضا منصوریان، جواد زرینچه، صمد مرفاوی و مجید نامجو مطلق مورد بررسی قرار گرفت. چهار عضو هیئت مدیره روی انتخاب منصوریان اتفاق نظر داشتند و تنها یک عضو به انتخاب مربی کروات یا آلمانی اعتقاد داشت.  با توجه به محدودیت زمانی تا شروع فصل نقل و انتقالات انتخاب مربی خارجی از دستور کار هیئت مدیره خارج شد.


وی درباره انتخاب قطعی منصوریان اظهار کرد: ما برنامه های منصوریان را به دلیل درخواست هواداران استقلال بررسی کردیم. در جلسه فردا برنامه های این مربی ارزیابی می شود و پس از آن درباره انتخاب منصوریان رای گیری می کنیم.

برهمین اساس و با توجه به اجماع اعضای هیئت مدیره روی سرمربی گری منصوریان، باید انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید استقلال را قطعی دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار