ساری،

اعزام 660 نفر از محمودآباد به بارگاه امام راحل(ره)

660 نفر از شهرستان محمودآباد برای حضور در مراسم ارتحال امام و زیارت از بارگاه ایشان اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده سپاه محمودآباد شامگاه امروز در نشست خبری گفت : مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام( ره) در شهرستان محمودآباد نیز ساعت ۱۱ صبح روز ۱۴ خرداد در مصلی موقت همراه با سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

سرهنگ سید تقی کیا از تشکیل 13 کمیته اجرایی و برگزاری ۷ جلسه در سپاه محمودآباد و ۳ جلسه ستاد شهرستانی برای برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم امسال ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: عظمت ، اقتدار و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت امام راحل است و با باز شناسی ابعاد وجودی ایشان آرمانها و ارزش‌ها ی والای انقلاب اسلامی شناخته می‌شود .

وی گفت: دشمنان انقلاب از طریق ایجاد هجمه های فرهنگی و تحریف آثار و اندیشه های ایشان در صدد انحراف در اصل خط امام که همانا اسلام ناب محمدی است هستند.

فرمانده سپاه محمودآباد رویکرد ستاد ارتحال امام را برگزاری مراسم های پیش رو با حضور و محوریت نسل جوان اعلام کرد و افزود: اندیشه های حضرت امام به نسل جوان و جهان باید انتقال داده ‌شود.

سرهنگ سید تقی کیا گفت: اگر نتوانیم اندیشه ها و آرمانهای حضرت امام ره را در جامعه و نسل آینده ساز ایران اسلامی نهادینه کنیم نفوذی را که رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شدند چه در سطح مدیر ان تصمیم گیر و یا تصمیم ساز اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار