سیستان وبلوچستان؛

افزایش مدت مرخصی سربازان وظیفه متاهل

معاون وظیفه عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مرخصی سربازان وظیفه متاهل از 22 روز به 30 روز افزایش یافته و این افراد می‎توانند از این پس هفته‎ای سه روز پس از ساعت کاری مرخص شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمود سارانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در زاهدان با بیان اینکه افرادی که بیش از هشت سال غیبت سربازی دارند می‎توانند با پرداخت جریمه نقدی کارت پایان خدمت دریافت کنند، گفت: به ازای هر سال غیبت بیش از حد مجاز نیز 10 درصد به مبالغ فوق افزوده خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در صورتی که کارکنان وظیفه مشغول به خدمت در یگان‌های ارتش یا وزارت دفاع باشند و در شهر محل سکونت آنان این یگان‌ها وجود نداشته باشد می‎توانند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروی انتظامی باقی مانده خدمت خود را طی کنند. 

وی با اشاره به اینکه به ازای هر فرزند سه ماه از خدمت سربازان کاسته شده و محدودیتی نیز برای کسری از طریق تعداد فرزندان وجود ندارد، گفت: مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز به 30 روز در مناطق مختلف افزایش یافته و این افراد می‎توانند از این پس هفته‎ای سه روز پس از ساعت کاری مرخص شوند.
 
سارانی تاکید کرد: به افرادی که در دوره سربازی ازدواج کرده یا صاحب فرزند شوند معادل نصف کارکنان پایه هدیه پرداخت می‎شود. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار