سمنان؛

1126 تعاونی رسمی در استان سمنان فعال است

تعاونی‌های فعال در استان سمنان در مجموع دو هزار و 297 عضو فعال دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک‌هزار و 126 تعاونی رسمی در این استان فعال است که از این تعداد بیشترین تعاونی‌های فعال با 39 درصد به بخش کشاورزی اختصاص دارد
اسماعیل غنیان از سرمایه‌گذاری 520 میلیاردی تعاونی‌ها در تعاونی های استان سمنان خبر داد و افزود: در مجموع در این تعاونی ها دو هزار و 297 عضو فعال مشغول به فعالیت می باشند.
وی افزود:  زمینه رشد برای تعاونی‌ها در این استان، بسیار زیاد است و مسئولان استان سمنان از ایجاد تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف استقبال می‌کنند.
غنیان تصریح کرد: تعاونی دارای یک ریشه دینی و مذهبی است و اقتصاد اسلامی توجه ویژه‌ای به آن دارد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به تشکیل تعاونی‌های جدید از راه‌اندازی و بهره‌برداری از 75 تعاونی جدید در بخش‌های مختلف این استان در سه سال اخیر خبر داد و اظهار داشت: در طول فعالیت دولت یازدهم در مجموع 197 تعاونی در استان سمنان به ثبت رسیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه این تعاونی‌ها افزون بر 6 هزار و 400 نفر عضو دارند، یادآوری کرد: در صورت بهره‌برداری از تمامی این تعاونی‌ها، دو هزار و 400 فرصت اشتغال در استان سمنان ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام / د
برچسب ها: تعاونی ، عضویت ، رفاه ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار