یزد؛

ارتقاء سوارکاری بافق

جلسه هیات سوارکاری با حضور مالکین و پرورش دهندگان اسب در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این جلسه در مورد برنامه ها و اهداف هیات سوارکاری شهرستان و نیز در خصوص رفع مشکلات موجود جهت راه اندازی پیست سوارکاری و برگزاری مسابقات، بحث و تبادل نظر شد.

اکثر قریب به اتفاق حضار حاضر در جلسه بر حفظ اتحاد و ایجاد هم دلی در بین پرورش دهندگان و مالکین اسب شهرستان تاکید نموده و پیشنهاداتی در خصوص بحث درآمد زایی هیات مطرح نمودند.

 در پایان جلسه سید جلیل هاشمی رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق، ضمن ابرازامیدواری از اجرایی شدن برنامه ها و اهداف هیات سوارکاری، بر حمایت کلیه مالکین و پرورش دهندگان اسب از برنامه های هیات تاکید نمود.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق، همچنین در خصوص راه اندازی کلوپ حمایت از مالکین و پرورش دهندگان اسب برای سوارکاران و اعضاء فعال هیات سوارکاری که عضواین کلوپ باشند خبر داد.

سید جلیل هاشمی در ادامه افزود: در نظر داریم یک دوره مسابقه اسب سواری استقامت بعد از ماه مبارک رمضان در بافق برگزار نماییم، لذا علاقمندان به این رشته ورزشی می توانند ضمن اعلام آمادگی، شرایط خود را جهت شرکت در این دوره از مسابقات در مدت زمان باقیمانده فراهم نمایند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار