زرینچه :امیدوارم سرمربی جدید با موفقیت به کارش ادامه دهد / افشارزاده مدیر صادقی است

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت :برای ارائه برنامه هایم وظیفه خود دانستم خدمت افشارزاده برسم و امیدوارم سرمربی جدید موفق باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جواد زرینچه در حاشیه دیدار با مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: دقایقی پیش جلسه ای را با افشارزاده برگزار کردم و باید بگویم آنها از من برنامه خواسته بودند و من برنامه خود را ارائه دادم.

وی تاکید کرد: البته روز گذشته سرمربی استقلال مشخص شده بود و دیگر نیازی به برنامه های دیگر نامزدهای مربیگری استقلال نبود اما من خود وظیفه دانستم  تا طبق قراری که با افشارزاده گذاشته بودم خدمت او رسیده و با او صحبت کنم و به طور حتم تا ساعاتی دیگر سرمربی استقلال مشخص می شود.

مربی سابق استقلال ادامه داد: همیشه به عنوان یک استقلالی قدیمی دلم با این تیم خواهد بود و برای سرمربی جدید آرزوی موفقیت می کنم و هر کمکی از دست بر بیاد به طور حتم انجام خواهم داد .

کاپیتان پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص افشارزده چیست و اینکه هواداران خواهان برکناری او هستند، گفت: افشارزاده مردی صادق، درستکار و سالم است و یکی از مدیران پاکی است که در فوتبال ما وجود دارد و  او می تواند با دانش و تجربه ای که در امر مدیریت دارد به استقلال کمک کند.

زرینچه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر کس در فصل جدید به عنوان سرمربی به استقلال خواهد آمد بتواند ناکامی های این فصل را جبران کرده و با موفقیت به کارش ادامه بدهد و ما هم تلاش می کنیم تا اگر او خواست در هر زمینه ای به او کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار