کرمان؛

بلاتکلیفی 240روستای استان کرمان برای آب رسانی

مدیر کل آبفار استان کرمان گفت:از 900 روستای استان کرمان که با مشکل کم آبی مواجه هستند تعداد 240 روستا همچنان بلاتکلیف اند و برای تامین آب به این اداره واگذار نشده اند

بلاتکلیفی 240روستای استان کرمان برای آب رسانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رشیدی با اشاره به اینکه اکنون تمامی روستاهای استان آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند گفت:900 روستا که با این مشکل مواجه بودند نیز در طرح جدید تا پایان سال در طرح توسعه قرار می گیرند و آبرسانی به آنها نیز از صورت سیار و تانکر به شبکه ای تبدیل و تغییر خواهد یافت.

وی همچنین بیشترین مشکل فعلی در روستاهای استان بویژه در جنوب و شرق را وجود انشعاب های غیر مجاز عنوان کرد و گفت:بیشترین عامل و موضوعی که اکنون با آن مواجه ایم و برای تامین آب شرب روستاها با مشکل مواجه شده ایم وجود انشعاب هایی است که به صورت خلاف قانون در روستاها وجود دارد.

وی از برخورد و کشف 900انشعاب غیر مجاز  درسال جاری  در روستاهای استان خبر داد و افزود:امیدواریم با تلاش همکاران آبفار در شهرستانها بتوانیم تابستان را بدون مشکل در تامین آب در   روستاها  به پایان ببریم.

همایش یکروزه مدیران آبفار روستایی استان به میزبانی شهرستان بافت و به منظور ارائه راهکارهای کاهش میزان مصرف و برخورد با انشعاب های غیر مجاز برگزار شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار