استاندار خراسان رضوی؛

امام خمینی(ره) انقلاب را با توکل بر خدا و پیروی از قرآن رهبری کرد

با بدرقه استاندار خراسان رضوی کاروان های زیارتی مشهد به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در این مراسم ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، با بیان اینکه این ایام فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت با آرمان های ایشان و تداوم حرکت در مسیر انقلاب است، گفت: دستگاه های اجرایی با محوریت سپاه پاسداران شرایط لازم برای اعزام 23 هزار نفر از استان در مرقد مطهر را فراهم کرده اند.

وی با اشاره اینکه اکثر زائران این سفر معنوی از قشر جوان هستند، افزود: علی رغم عدم حضور آنان در سالهای حیات امام(ره) این گروه پیام و جهت گیری های سیاسی ایشان را به طور کامل درک کرده و در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

استاندار خراسان رضوی به تبیین شرایط سیاسی و اجتماعی ایران قبل از پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: ایران به عنوان ژاندارم منطقه و مهره آمریکا مسئول پیشبرد سیاست های غرب در خاورمیانه بود.

رشیدیان تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این شرایط بدون اتکا به جریان های وابسته به شرق و غرب، به مدد حضور مردم و حمایت ملت شریف ایران؛ انقلاب خود را با نام خدا و با پیروی از قرآن به عنوان محور حرکت و بر اساس وحدت کلمه و اتحاد رهبری کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مردم و نسل جوان در تداوم ارزش های انقلابی، گفت: در شرایط کنونی ما باید با اتکا به پیام های انقلابی به یادگار مانده از امام خمینی(ره) از جمله؛ "ما می توانیم" و "همه با هم حرکت کنیم" در مسیر تعالی و پیشرفت روزافزون حرکت کنیم.

استاندار خراسان رضوی درس انقلاب اسلامی برای همگان را مبارزه با ظلم، جور، استعمار و استثمار تا نیل به پیروزی کامل دانست و اظهار داشت: با اتکا به آموزه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری عزت ایران اسلامی بیش از پیش در صحنه های جهانی و داخلی به اثبات رسیده است.

رشیدیان گفت: خدمت به مردم و قشرهای مستضعف مهمترین توفیق مسئولان جمهوری اسلامی است که با ایمان به خدا، ساده زیستی و پیروی از ارزش های انقلابی تداوم می یابد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.