اصفهان؛

آرزوی 20 ساله کاشانی ها از پرواز مشهد عطررضوی گرفت

فرودگاه کاشان با آغاز رسمی پرواز مشهد_ کاشان وبالعکس امروز در آیینی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار کاشان دقایقی قبل در این آیین گفت:100  میلیارد ریال هزینه زیرساخت ها وراه اندازی اولیه فرودگاه کاشان شد.
سید محمد ناظم رضوی با اشاره به نخستین پرواز هوایی از مشهد مقدس به فرودگاه کاشان، همزمان با ساعت 7 صبح امروز پنجشنبه 13 خرداد افزود:پرواز کاشان مشهد نیز راس ساعت 9  و 30 دقیقه از فرودگاه کاشان شهروندان ولایت مدار و مذهبی این شهرستان را زایر حرم رضوی می کند
وی، پرواز شرکت های هواپیمایی تفتان، کاسپین وآتا را در انتقال زایران حرم رضوی از کاشان به مشهد مقدس یادآورشد وگفت: این پروژه که در 13 خرداد سال 74 کلید خورد امروز به عنوان آرزوی دیرینه کاشانی ها بود پس از دو دهه به ثمر نشست و بهره برداری شد.
به گفته وی، پروازها در فاز اول افتتاح فرودگاه به شهر مقدس مشهد ودرآینده ای نزدیک به قشم، کیش واردبیل انجام می شود.
شهردار کاشان راه اندازی پرواز به نجف اشرف طی مذاکره ورایزنی با سازمان هواپیمایی کشور تا پایان تابستان  امسال را یادآورشد و گفت: با توسعه باند فرودگاه کاشان امکان توسعه پرواز برای هواپیماهای 500 نفره فراهم خواهد شد.
ناظم رضوی تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای مشهد از کاشان با هواپیماهای 200   نفره در حال انجام است.
وی در پایان با تقدیر از سردار حاجی زاده در راه اندازی فرودگاه کاشان گفت: افتتاح این فرودگاه در دولت تدبیر وامید ثمره نگاه ریزبینانه دولت به احداث فرودگاه های کوچک در کشور است.
شایان ذکر آیین افتتاح فرودگاه کاشان و آغاز رسمی پروازهای کشوری با قرائت پیام آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه ونماینده ولی فقیه در کاشان ورونمایی از سردیس شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار