شیراز؛

با تدبیر امام هویت پنهان خود را باز یافتیم

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در سایه مردانگی و تدبیر امام (ره) هویت پنهان خود را باز یافتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: در خرداد ماه در ماتم بزرگ مردی می نشینیم كه مرزبان حماسه و ایثار بود و در ستایش، تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.  
وی اظهار كرد: حضرت امام راحل پاکمردی سرشار از عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بودند که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس 14 خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: اكنون ما وظفه داریم پاسدار آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.
سردار گودرزی خاطرنشان كرد: اکنون‌ در کنار خاطره‌‌ تلخ‌ چهاردهم‌ خرداد، این واقعیت ‌شیرین‌ در برابر چشم‌ ما است‌ که‌ امام‌ راحل‌، اگر نه‌ به‌ جسم‌، اما با فکر و راه‌ و وصیت‌ همیشه‌زنده‌‌ خود، در کنار ما‌ و زنده‌ است‌ و به‌ فضل‌ و قدرت‌ خدا هیچ‌ قدرتی‌ نخواهد توانست‌ این‌ حضور و این حیات‌ را سلب‌ و جمهوری‌ اسلامی‌ را از پدر و بنیانگذار و معلم‌ بزرگ‌ خود جدا کند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تدبیر ، امام ، هویت ، پنهان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار