یزد؛

تجهیز ناوگان گردشگری استان به خوروهای روز دنیا

استان یزد یکی از قطب های سه گانه گردشگری کشور و جایگاه حمل و نقل در این عرصه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ طی جلسه ای با حضور معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، جمعی از متولیان گردشگری استان، مسئولان انتظامی و مسئولان شرکت پارس خودرو، از خودروهای جدید گردشگری استان رونمایی شد.

در ابتدای جلسه مسئولان شرکت پارس خودرو به معرفی خودروهای جدید و مناسب برای گردشگری استان پرداختند و نکات فنی این موضوع را برای مدعوین توضیح دادند.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با اشاره به این مطلب که استان یزد یکی از قطب های سه گانه گردشگری کشور است، به توضیح اهمیت جایگاه حمل و نقل در این عرصه پرداخت.

محمدرضا نصیری در ادامه پتانسیل جدید صنعت گردشگری استان را مبحث کمپ های کویرنوردی بیان نمود و افزود: ویژگی طبیعی استان جاذبه ای خاص برای گردشگران به حساب می آید، چرا که با طی مسافتی کمتر از پنجاه کیلومتر در استان، یک گردشگر می تواند از آب و هوای کویری به آب و هوای کوهستانی برسد که این شرایط خاص وابسته به فراهم نمودن ناوگان حمل و نقل مناسب می باشد.

وی با اشاره به مسئله تاکسی گردشگری، استان یزد را پیشرو در این زمینه معرفی کرده و گفت: هم اکنون دیگر استان های کشور در این عرصه چشم به استان  یزد دارند، لذا باید در زمینه حمل و نقل، تاکسی گردشگری استان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در پایان جلسه معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی این اداره کل پیشنهاد نمود که خودروهای شرکت پارس خودرو با تخفیف و تسهیلات ویژه در اختیار بخش گردشگری استان قرار گیرد، که این پیشنهاد مورد استقبال مسئولان پارس خودرو قرار گرفت و مقرر گردید این خودروها با شرایط فروش ویژه در اختیار متولیان گردشگری استان قرار گیرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار