ویژه برنامه «شیدایی» با اجرای عبداالله روا میزبان هنرمندان و چهره های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی کشور می شود.

محمد نبهان تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در خصوص جزئیات ویژه برنامه «شیدایی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر بخواهیم کلیتی راجع به این برنامه بگوییم باید به فرموده پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد، که بیان کردند: «من مبعوث شدم که اخلاق را کامل کنم.» 

وی ادامه داد: «شیدایی» عنوان ویژه برنامه ای اخلاقی است که از گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود. محوریت برنامه ما مبنی بر شیدایی و شیداشدن است و این موضوع را بیان می کند که هرکس اخلاق مدار باشد، یک آدم شیداست. همچنین بیشترین موضوعات برنامه «شیدایی» بحث ازدواج و اخلاق نیکو در خانواده را پیگیری می کند.

نبهان با بیان اینکه «شیدایی» از ازدواج آسان و سبک زندگی حرف می زند، عنوان کرد: در واقع وقتی یک خانواده خوب با تمام پتانسیل های اخلاقی داشته باشیم تاثیر و بازتاب آن را به حتم در اجتماع خواهیم دید و اینکه «شیدایی» در هر شب از برنامه خود رسالتی دارد و می خواهد از ازدواج آسان و سبک زندگی در سی شب ماه مبارک رمضان صحبت کند.

وی افزود: ما در روز سی ام ماه مبارک رمضان مراسم ازدواج بزرگی را در بین عروس و دامادهایی که از خود بینندگان ما هستند در مشهد مقدس حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار می کنیم.

نبهان با اشاره به یکی از بخش های ویژه برنامه «شیدایی» اظهار داشت: ما در این برنامه قسمتی را قرار دادیم که اولین سفره افطاری زوج های جوان را نشان می دهد و بخشی دیگر را به زوج هایی اختصاص دادیم که خیلی ساده در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و زندگی می کنند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «بشارت» در خصوص دعوت از هنرمندان و ورزشکاران نامی کشور بیان کرد: ما در برنامه «شیدایی» از هنرمندان و ورزشکاران و خواننده های عزیز کشورمان دعوت می کنیم و در این دعوت با توجه به موضوع هر شب از برنامه سختگیری هایی انجام شده است که هر مهمان راجع به آن اتفاقی که برای آنها افتاده است صحبت کنیم.

نبهان با بیان اینکه ما هر شب در «شیدایی» سلامی ویژه به سمت حرم علی ابن موسی الرضا(ع) داریم، توضیح داد: هر شب با یک گویش و لهجه ایرانی به امام رضا (ع) سلام می دهیم و قبل از رفتن به سمت مشهد مقدس، در قسمتی جدا درباره آن شهر، مردمان و گویش آن استان صحبت می کنیم و با این کار همه مردم کشور عزیزمان را در برنامه دخیل می کنیم.

وی در ادامه درباره اجرای برنامه عنوان کرد: انتخاب ما برای اجرای برنامه عبدالله روا است که در سی شب ماه مبارک رمضان به روی آنتن می آید.

نبهان با اشاره به خوانندگی محمد رضا مقدم برای تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه «شیدایی» گفت: محمد رضا مقدم برای تیتراژ ابتدایی و حجت اشرف زاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی انتخاب شده اند.

تهیه کننده «روایت شیدایی» با اشاره به حواشی ساخته شده پیرامون رقابت برنامه خود با ویژه برنامه «ماه عسل» عنوان کرد: هیچ تابویی در صحبت های ما نبوده و به حتم هر برنامه ای زحمت خودش را می کشد و دراینجا برنامه ای مثل «ماه عسل» که سالهاست به روی آنتن می رود سختی ها و زحمات مخصوص به خود را دارد، اصولا ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با یکدیگر متفاوت هستند، «شیدایی» همانطور که از عنوانش مشخص است مسئله شیدا شدن آدم ها را دارد.

نبهان در پایان خاطر نشان کرد: وقتی درمورد اخلاق و موضوع ازدواج صحبت می کنیم، داریم از فرهنگ انتظار حرف می زنیم و در آخر باید بگویم که « مولای سبز پوش تمام خیالها، تقویم زرد من به دست شما می شود، بهار» انشالله بتوانیم بااین کار، اخلاق جامعه را بیش از پیش بهتر کنیم و فرهنگ ازدواج را آسان تر و شاهد ازدواج های خیلی بهتر باشیم.

 گفتنی است ویژه برنامه «شیدایی» در قالب جنگی شبانه از ساعت 23 و 11 دقیقه از 17 خرداد ماه به روی آنتن شبکه دوسیما می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
عالیه حداقل یه نفر از ازدواج ما جوانان هم حرف میزنه
آخرین اخبار