حسینی:از سه تیم لیگ برتری پیشنهادارم

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:برای لیگ شانزدهم از سه تیم پیکان،صنعت نفت آبادان و فولا پیشنهاد رسمی دریافت کرده ام.

میثم حسینی در گفت وگوسال با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: در حال حاضر از سه تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان ،فولاد و پیکان برای حضور در لیگ شانزدهم پیشنهاد رسمی دریافت کرده ام و تیم دسته اولی خونه به خونه بابل هم بهم پیغام رسنده اند که حاضر هستند برای به خدمت گرفتن من در فصل آینده لیگ آزادگان مبلغ نهصد میلیون تومان هزینه کنند تا در باشگاه آنها بازی کنم.

وی بیان کرد: قرار است هفته آتی به مشهد بروم با مسئولان سیاه جامگان مذاکراتی را برای لیگ شانزدهم انجام دهم و اگر با این تیم به توافق دست نیابم به دیگر پیشنهاداتم فکر خواهم کرد.

بازیکن سیاه جامگان افزود: فصل سختی برای مجموعه تیم سیاه جامگان بود، هدف باشگاه در اولین سال ورود به لیگ برتر ماندگاری بود که خدا را شکر به این هدف مهم  دست پیدا کردیم و بار دیگر شایستگی های خودمان را در لیگ به اثبات رساندیم.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی در هفته پایانی لیگ پانزدهم مقابل ملوان و ماندن در لیگ، مدیر عامل باشگاه قول پاداش پنج میلیون تومانی وشهردار مشهد هم، سفر کربلا را به بازیکنان سیاه جامگان پیشنهاد داد .اما متاسفانه با گذشت سه هفته از پایان لیگ مسئولان به هیچ یک از وعده های خود در قبال بازیکنان عمل نکرده اند.

حسینی در پایان اضافه کرد : کاظمی سرمربی است که با توجه به سوابق درخشانش نیازی به تعریف ندارد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.