جلسه شهرداری ساوه با خبيری برای ادامه همكاری

خبيری: دست هر دو طرف براي انتخاب باز است، اولويت اولم شهرداری است

سرمربی فصل پيش شهرداری ساوه كه با اين تيم موفق به صعود به ليگ برتر شده است برای فصل جديد هم مد نظر اين باشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه شهرداری ساوه كه در فصل گذشته موفق به صعود و بازگشت به ليگ برتر شده با وجود جديت در تيمداری هنوز به صورت قطعی براي كادر فنی ليگ برتری اش به توافق نرسيده و در حال برگزاري جلسات با مربيان نامدار فوتسال است و چند مربي در هفته گذشته به صورت حضوری جلسه برقرار كرده و برنامه های خود را به باشگاه داده اند.

يكي از گزينه های جدی اين باشگاه محسن خبيری مربي فصل پيش اين باشگاه است که ضمن تاييد اين خبر گفت: ماموريت اول من در شهر ساوه و باشگاه شهرداری صعود تيم به ليگ برتر بود كه به ياری خدا موفق شدم در اين ازمون سربلند شده و مردم فوتسال دوست اين شهر را خوشحال كنم.

با نزديك شدن به شروع ليگ برتر باشگاه از بنده براي فصل جديد برنامه خواست كه با توجه به شرايط كاملا متفاوت ليگ برتر با دسته اول، برنامه كاملی برای مسابقات اين فصل تقديم باشگاه كردم تا در روزهاي اتي در اين باره تصميم گيری شود.

بنده و همکاران وبازیکنان در شرایط سخت و متفاوت تيم که تیم به دسته اول سقوط كرده بود، كار كرديم و به ليگ برتر رسيديم .
همیشه هم اعضای هییت مدیره و مخصوصا رییس هییت مدیره، احمدی و شخص مدیرعامل به این مطلب اذعان داشتند که شما با شرایط سخت کنار ما بودید و این حق شما است که درلیگ برتر هم كنار ما باشيد.

با وجود چنين شرايطی بنده هیچگاه بنده ایجاد حق نکرده ونخواهم کرد و امیدوارم که تصمیمات خوبی برای این تیم که اميد جوانان ساوه ای است اتخاذ شود.

سطح مسابقات ليگ برتر با وجود بازيكنان ملی پوش و با تجربه و باشگاههای حرفه ای، از ليگ دسته اول متفاوت است و براي حضور مقتدرانه در اين رقابتها باشگاه بايد تداركات ويژه ای داشته باشد.
ما پيش از اين با تيم هلال احمر تبريز موفق شديم پديده ليگ بوده و مسابقات را با رده يك رقمی به انتها برسانيم. 

در اين راستا برنامه ای برای جذب بازيكنان جديد و حفظ بازيكنانی كه براي فصل جديد مد نظرم هستند به باشگاه ارائه دادم ولي در عين حال دست باشگاه را براي انتخاب سرمربی باز گذاشتم.

البته اين حق طبيعي باشگاه هست كه گزينه های مختلف را ارزيابي كند بنده هم با وجود اينكه اولويتم باشگاه شهرداری ساوه است در صورت عدم توافق با باشگاه تا هفته اينده، به پيشنهاد تيمهای ديگر می انديشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار