ساری،

تقویت تبعیت و حمایت از ولایت فقیه در جامعه دینی

تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از مقام معظم رهبری باید در جامعه دینی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در مصلای امام خمینی (ره) ساری گفت : معمار کبیر انقلاب با خلق حماسه بی‌بدیل زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ در نظام اسلامی شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دولت اسلامی موظف است تبعیض را از بین ببرد گفت: حقوق‌های میلیونی برخی مدیران برازنده نظام اسلامی ایران نیست.

آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه متاسفانه در ماه اخیر متوجه شدیم که در برخی دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی حقوق‌های 80 میلیونی اخذ شده است، افزود: متاسفانه این نوع تقسیم ناعادلانه برازنده نظام اسلامی ایران نیست.

امام جمعه ساری گفت: در حال حاضر در مازندران در بعضی مراسمات اجتماعی، مولودی و ولیمه‌دهی خانواده‌ها شاهد تجملات زیاد هستیم و اسراف برازنده مومن دینی در جامعه اسلامی نبوده و نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی معطر به عطر شهدای مدافع حرم شده است، گفت : نباید در جامعه اسلامی و دینی، فساد اقتصادی و رانت‌خواری افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیش از 6 میلیون زن بی‌سرپرست در کشور زندگی می‌کنند، بر حمایت دولت از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست تاکید کرد و افزود:

باید در جامعه دینی با حجابی و عفت زن ایرانی الگوی زنان منطقه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار