پدری با 35 فرزند که میخواهد صاحب 100 فرزند شود + فیلم

يک پدر پاکستانی که صاحب سی و پنج فرزند است برای رسيدن به هدف داشتن صد فرزند، قصد دارد برای چهارمين بار ازدواج کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ يک پدر پاکستانی که صاحب سی و پنج فرزند است برای رسيدن به هدف داشتن صد فرزند، قصد دارد برای چهارمين بار ازدواج کند.
 سردار جان محمد 46 ساله که تکنيسين پزشکی است می گويد « خيلی به ندرت » اسامی فرزندانش را فراموش می کند و به نوبت همراه با همسران و فرزندانش در مراسم خانوادگی مانند ازدواج ها شرکت می کند. هر سه همسر اين مرد در يک خانه زندگی و از اهداف شوهرشان حمايت می کنند. همه اعضای خانواده در يک کلبه خشتی پنج اتاق خوابه در حومه کويته در ايالت بلوچستان زندگی مي کنند.
سردار جان محمد که می گويد يک تکنسين مجرب پزشکی است، در يک کلينيک به درمان بيماري های جزيی مانند سردرد می پردازد. وی مي گويد براي خدمت به بشريت ، فقط دويست  و پنجاه روپيه ( دو دلار و سی سنت ) از هر مريض پول مي گيرد و خدماتش برای افراد فقير، رايگان است.
سردار جان محمد می گويد پول تحصيل بيست نفر از فرزندانش در مدرسه خصوصی را می پردازد. وی تاکيد دارد برای مراقبت از خانواده اش هرگز با مشکلات مالی روبرو نشده است.
پاکستان بالاترين ميزان زاد و ولد در جنوب آسيا را دارد. بر اساس اعلام بانک جهانی و ارقام دولتی ،هر زن حدودا سه فرزند به دنيا می آورد. با اين حال ، در بيش از سی سال گذشته سرشماری دقيقی صورت نگرفته است.
بزرگترين فرزند سردار جان محمد پانزده ساله و کوچکترين آنها فقط چند هفته اش است. وی ابتدای ماه مارس صاحب فقط سی و سه فرزند بود ولی در همان ماه ، دو دختر ديگرش به فاصله شش روز از هم به دنيا آمدند. نخستين ازدواج سردار محمد جان در سن بيست و شش سالگی و ازدواج دوم وی سال ديگر به فاصله پنج ماه بعد بوده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
یا خدااااااااا

یعنی چقدر یارانه میگیره.!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
مردای ایرانی یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
خدا قوت بهش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
خدايي دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
احسن
به این میگند مرد
واقعا سردار هست
مرد وزن های ایران یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
ما شاالله .خدا حفظشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
!!!!!!!!!!
آخرین اخبار