نماینده مردم سرخس ، فریمان ، احمد آباد و رضویه گفت :امروزه ایران را در دنیا بعنوان حکومت ایدئولوژیک با نام خمینی کبیر می شناسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند مرور گفتمان فکری حضرت امام است افزود: امروزه ایران را در دنیا بعنوان حکومت ایدئولوژیک با نام خمینی کبیر می شناسند.

وی گفت: اسلامیت و جمهوریت دو رکن انقلابی امام راحل بود که امروز این دو رکن در بیداری اسلامی در جهان مشاهده می شود.

نماینده مردم سرخس ، فریمان ، احمد آباد و رضویه افزود: در قانون اساسی کشور آمده است که می توان قانون اساسی کشور تغییر کند غیر از اسلامیت و جمهوریت زیرا قید شده است که این دو رکن نباید زیر سوال رود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امام راحل در بسیاری از فراز و فرودهای بعد از انقلاب نگاه بصیرتی را تشریح و تبلیغ می کردند و اثرات آن در سالهای بعد نمایان شد.

وی گفت: امام خمینی (ره) با نگاه هدایت گرانه ، توجه ویژه ای به محرومین داشتند که امروزه با رهبری دایانه مقام معظم رهبری در همان مسیر گام بر می داریم.

نماینده مردم سرخس ، فریمان ، احمد آباد و رضویه با تاکید بر ضرورت پردازش به مدار فکری و انقلابی امام اظهار داشت: نسل جدید ما پیش از پیش نیازمند تفکرات انقلابی و فکری معمار کبیر انقلاب است.

قاضی زاده هاشمی افزود: در این ایام می بایست بدنبال فرهنگ سازی و جریان سازی فکری امام باشیم و زمینه مبانی فکری و عقیدتی را تشریح کنیم تا به اصول و آرمانهای نظام و انقلاب پایدار بمانیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.