والیبال انتخابی المپیک - ژاپن

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسبت المپیکی شدن والیبال ایران

وزیر ورزش و جوانان المپیکی شدن والیبال ایران را نماد برنامه ریزی، تلاش، همدلی و کار گروهی و غیرت ایرانی در ورزش ایران توصیف کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمود گودرزی در پیامی صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«صعود ملی پوشان والیبال ایران به بازیهای المپیک ریو برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران موجب نشاط  و فخر مردم  ایران و مایه مباهات جامعه ورزش و دولت تدبیر و امید شد.

بی تردید آنچه که به دست آمده با  تکیه بر برنامه ریزی ، تلاش ، همدلی و سالها مداومت در کار و تفکر علمی بود تا این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران حاصل شود.
 
حضور مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای انتخابی  المپیک در توکیو و راهیابی آنها به  بازیهای ریو باعث ثبت رکورد جدید در سهمیه های ایران در تاریخ المپیک شد  و خشنودی جامعه ورزش را دوچندان کرد .

با شکرگزاری به درگاه ایزد منان ، این سربلندی و موفقیت را به مقام معظم رهبری ،ریاست محترم جمهوری ، ملی پوشان و کادرفنی  ، فدراسیون والیبال ، جامعه ورزش  و مردم  قدردان ایران سربلند تبریک می گویم.

با استعانت از باری تعالی  و یاری خداوند امیدوارم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کاروان ورزشی امام رضا (ع) در المپیک ریو, موفقیت و پیروزی به ملت سرافراز کشور عزیزمان هدیه دهد.

عزت و افتخار تک تک کاروان ورزشی ایران را  از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار