والیبال انتخابی المپیک - ژاپن

پیام تبریک کیومرث هاشمی به مردان والیبال ایران

رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک 2016 ریو را تبریک گفت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از رشادتهای تیم ملی والیبال کشورمان در رقابتهای انتخابی المپیک و کسب جواز حضور در بازیهای المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار بازیهای المپیک را تبریک گفت.

**در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:
 
تیم ملی والیبال کشورمان همانطور که انتظار می رفت توانست ضمن اجرای مبارزاتی سخت و شجاعانه، شایستگی های خود را به جهانیان اثبات داشته و چنان در برابر حریفانی جهانی خود برای کسب سهمیه المپیک ظاهر شد که تحسین تمامی کارشناسان را برانگیخت.
 
غیورمردان والیبال کشورمان با نشان دادن توانایی های خود در این دوره از رقباتها ضمن کسب سهمیه المپیک آنهم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان را در بازیهای ریو2016 به عدد59 رساندند تا شاهد اعزام پرتعدادترین کاروان ایران به بازیهای المپیک باشیم.
 
حضور رشته والیبال در المپیک ٢٠١٦ ریو نشان دهنده پتانسیل ورزشکاران ایران در ورزشهای گروهی است و امیدواریم که در المپیک ٢٠٢٠ دیگر رشته های گروهی کشورمان نیز به این مهم و افتخار دست یابند.
 
ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری،رئیس جمهور و دولت محترم،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ به کادرفنی و بازیکنان آن دست مریزاد و خسته نباشید گفته و امید می رود در بازیهای المپیک ریو ٢٠١٦، بلند قامتان سرو اندیش کشورمان بتوانند گوشه ای از اقتدار و توانمندی ورزش کشورمان را تحت لوای الطاف الهی و دعای خیر مردم در مقابل حریفان بنمایش بگذارند.
 
آفرین بر شما شیرمردانی که مایه افتخار تمامی ایرانیان اقصی نقاط جهان شده اید. حضورتان در کاروان ورزشی امام رضا (ع) را تبریک می گویم.
 
شایان ذکر است، ورزش کشورمان تاکنون برای حضور در بازیهای المپیک ریو موفق به کسب 47 سهمیه شده بود که با سهمیه تیم ملی والیبال و اضافه شدن 12 ورزشکار به کاروان اعزامی ریو، تعداد ورزشکاران کاروان اعزامی کشورمان در حال حاضر به عدد 59 رسیده است.
 
 
گفتنی است، کاروان اعزامی به المپیک ٢٠١٦ بزرگترین کاروان اعزامی به تمامی ادوار المپیک از ١٩٤٨ لندن تا کنون است. پیش از انقلاب حضور در المپیک وابسته به کسب سهمیه نبود و کشورها می توانستند تمامی ورزشکاران مستعد خود را بنا بر توانایی و پشتوانه مالی به المپیک اعزام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار