نایب رییس فدراسیون قایقرانی گفت:کار گروهی به منظور بررسی تهدیدهای روانی قایقرانان تشکیل دادیم تا روی رفتارهای ورزشکاران با آنالیز بیشتری تمرکز کنیم که در مسابقات به نتایج ارزنده تری دست یابیم.

ابراهیمی:برای بررسی تهدیدهای روانی قایقرانان کشور کارگروهی در فدراسیون تشکیل دادیم خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:مسابقات کاپ آسیایی در بخش اول امروز برگزار شد.فردا بخشهای سنگین و فینال را پیش رو داریم.یکی از اهدافم در این بخش ارتباط گسترده تر با فدراسیون رویینگ آسیا است.باتوجه به اینکه مرادی (دبیر فدراسیون جهانی رویینگ)عضو فدراسیون جهانی است و به خاطر ارتباط خوب او توانستیم میزبانی این مسابقات را عهده دار باشیم.

وی افزود:رشته رویینگ معمولا در مسافت ۲ کیلومتر برگزار می شود.اما با توجه به لابی که زده شد، آیین نامه ای را در فدراسیون آسیا به ثبت رساندیم که به مسافت ۱ کیلومتر این رقابت ها تقلیل یافت.هم اکنون با استاندارد جهانی و با حضور ۷ تیم این مسابقات برگزار می شود.

ابراهیمی در خصوص تیم ملی آبهای آرام ابراز کرد:ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک تجربه خوبی به دست آوردیم.هم اکنون با بررسی و تجزیه و تحلیل فرصت ها نتایج را بررسی تهدیدهای جدی و فرصت ها را پیگیری می کنیم . روی ورزشکاران بیشتر کار می کنیم تا به نتایج دلخواه دست یابیم.

وی در ادامه ناکی کرد:بخش های روانشناسی یک ورزشکار بسیار اهمیت دارند به این منظور باید ذهنیت هایی که ورزشکاران ما را تهدید می کنند بررسی کنیم.همچنین کارگروهی به این منظور در فدراسیون تشکیل داده ایم تا بر روی آنالیز رفتاری تکنیک ها و تاکتیک ها تمرکز کنند و امیدوارم به نتایج خوبی دست بیابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار